Thursday, December 3, 2015

6 Shopping Barang UK Dari Malaysia

-Iklan-

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, draf tesis sudah dihantar. Walaupun ada beberapa perkara lagi yang perlu ditambah pada bab-bab akhir tetapi secara keseluruhannya sudah boleh dikatakan siap 95%. Jenuh la haiii nak nyiapkan seketul tesis itu...berendam ayaq mata..!

Apapun, terima kasih kepada yang sudi mendo'akan...semoga Allah kembalikan do'a yang baik-baik itu untuk kalian kembali.

Sambil tu nak bagitau juga ni, hardcopy Planner 2016 berbaki 3pcs sahaja lagi - warna baby blue 2pcs, baby pink 1pc. Siapa-siapa nak join batch kali ni silalah emel saya segera ok...kalau lambat kenalah tunggu next batch {susunatursioca@gmail.com}. Tapi, jualan softcopy sentiasa terbuka, boleh emel bila-bila masa.

Sebenarnya, tujuan utama entri ni sebab nak kongsikan satu tempat shopping menarik ni. Yang paling menariknya, owner dia adalah rakan saya sendiri. Dia memang duduk sana ikut suami sambung belajar, beli barang kat sana dan pos pada wakil-wakil kat Malaysia. Jadi, kalau ada sale macam black friday ke macam tu, memang depa front liner yang boleh terjah dan belikan untuk kita yang jauh di sini...seronok kan??

Memang saya syorkan sangat-sangatlah sesiapa yang suka membeli-belah barangan UK tu, boleh cuci-cuci mata kat sini...harga pun reasonable bahkan banyak yang murah 

NAME : HAJAR HASAN
TEL : +44 7405586563/ +6019 6489473
FB/IG : Shoppe.UK 

Price rate for kitchen appliance : 80 - RM 1500
Price rate for clothes : RM 25 - RM 150
Price rate for handbag/shoes/backpack : RM 100 - RM 500
Price rate for baby feeding/weaning : RM 40 - RM 750

Brand for kitchen appliance : TEFAL, PHILIPS
Brand for clothes : PRIMARK, NEXT, MARK & SPENCER
Brand for handbag/shoes/backpack : CLARKS, DUNE LONDON, KARRIMOR, ADIDAS
Brand for baby feeding/weaning : TOMMEE TIPPEE, AVENT, BAEBA BABYCOOK

Macam-macam hadooo...baru sikit ni...cuba terjah Shoppe.UK mesti lagi berpinau mata nak shopping... ;D

 photo footer.png
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...