Saturday, November 1, 2014

11 Pengumuman Pemenang Cabaran Bulan Sep & Okt :: Laman/Garaj

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, dah selesai perkongsian cabaran bulanan kali ni.

Cantik-cantik dan kemas tersusun laman-laman para peserta. Ada yang berbunga, berpangkin, berpergola, berjubin, berpagar, berautogate, berumput karpet, berlampu, berframe pun adooo...macam-macam lagi. Berseri-seri semuanya. :)

Setelah dua purnama berlalu {ecewah}, sampailah kita kepada pengumuman pemenang pula.

5 orang pemenang yang bertuah tu seperti di bawah. ^^,






TAHNIAH kepada semua pemenang!! Nanti emelkan maklumat yang diperlukan {nama, alamat dan nombor telefon} ke yuzai_angah@yahoo.com untuk pengeposan hadiah ok. :)

TERIMA KASIH tidak terhingga kepada semua yang menjayakan cabaran kali ini, termasuklah para peserta kesemuanya dan para penaja {http://mommiesafiyyah.blogspot.com/ & http://hidupkurumahkuterurus.blogspot.com/} yang baik hati. :)

p/s Bolehlah aplikasikan idea kawan-kawan kat rumah memasing. Terutamanya tang berbudi pada tanah tu. InsyaaAllah... ;)

 photo footer.png

11 comments:

Z i E L A said...

Tahniah semua..

norlina jusoh said...

taniah semua... camne ye nak tgk kwn2 yg join cabaran ni.. sbb ina xjupe lak entri derang kat cni.

Fizah said...

entri cabaran ada di link ni ina,

http://susunatursioca.blogspot.com/2014/09/sticky-post-cabaran-bulan-sep-okt.html

yg ni cuma pengumuman pemenang :)

cplud miera said...

Assalam. Alhamdulillah tq fizah :)

Ilyani said...

fizah, siapa yg menang ye?sy x igt sy punya nombor berapa...hehe

Suffiah zee said...

wslm...xsangkanyee menang....TQ

eddy ipoh said...

Alhamdulillah ...

MamaDaniel said...

Tahniah... tahniah... :)

Fizah said...

entri cabaran ada di link ni ilyani,

http://susunatursioca.blogspot.com/2014/09/sticky-post-cabaran-bulan-sep-okt.html

:)

suri said...

tahniah kepada semua pemenang... huhu... sipi-sipi je no saya.... hehehe

eddy ipoh said...

Terima kasih... Hadiah dah terima... :) http://www.ceritadqimie.com/2014/11/mudahnya-mengemas-rumah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...