Saturday, November 1, 2014

11 Pengumuman Pemenang Cabaran Bulan Sep & Okt :: Laman/Garaj

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, dah selesai perkongsian cabaran bulanan kali ni.

Cantik-cantik dan kemas tersusun laman-laman para peserta. Ada yang berbunga, berpangkin, berpergola, berjubin, berpagar, berautogate, berumput karpet, berlampu, berframe pun adooo...macam-macam lagi. Berseri-seri semuanya. :)

Setelah dua purnama berlalu {ecewah}, sampailah kita kepada pengumuman pemenang pula.

5 orang pemenang yang bertuah tu seperti di bawah. ^^,






TAHNIAH kepada semua pemenang!! Nanti emelkan maklumat yang diperlukan {nama, alamat dan nombor telefon} ke yuzai_angah@yahoo.com untuk pengeposan hadiah ok. :)

TERIMA KASIH tidak terhingga kepada semua yang menjayakan cabaran kali ini, termasuklah para peserta kesemuanya dan para penaja {http://mommiesafiyyah.blogspot.com/ & http://hidupkurumahkuterurus.blogspot.com/} yang baik hati. :)

p/s Bolehlah aplikasikan idea kawan-kawan kat rumah memasing. Terutamanya tang berbudi pada tanah tu. InsyaaAllah... ;)

 photo footer.png

11 comments:

  1. taniah semua... camne ye nak tgk kwn2 yg join cabaran ni.. sbb ina xjupe lak entri derang kat cni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entri cabaran ada di link ni ina,

      http://susunatursioca.blogspot.com/2014/09/sticky-post-cabaran-bulan-sep-okt.html

      yg ni cuma pengumuman pemenang :)

      Delete
  2. Assalam. Alhamdulillah tq fizah :)

    ReplyDelete
  3. fizah, siapa yg menang ye?sy x igt sy punya nombor berapa...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entri cabaran ada di link ni ilyani,

      http://susunatursioca.blogspot.com/2014/09/sticky-post-cabaran-bulan-sep-okt.html

      :)

      Delete
  4. tahniah kepada semua pemenang... huhu... sipi-sipi je no saya.... hehehe

    ReplyDelete
  5. Terima kasih... Hadiah dah terima... :) http://www.ceritadqimie.com/2014/11/mudahnya-mengemas-rumah.html

    ReplyDelete

Terima kasih di atas semua komen-komen yang diberikan. Kehadiran anda semua di sini sangat-sangat saya hargai. Saya akan cuba yang terbaik untuk membalas dan meraikan setiap kunjungan anda, dan mohon maaf sekiranya ada sebarang kekurangan ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...