Wednesday, January 8, 2014

12 Quilling Art Yang Sangat Cute Dan Aksesori Susunatur Tupperware!

Assalamualaikum wbt,

Jarang saya dapat jumpa sorang kawan yang belum pernah bertemu tapi rasa sangat dekat di hati. Itulah seronoknya ada blog ni. Kadangkala kita make new friends dan rasa sangat close...dan paling best new friend tu dari bangsa yang baik hati. Bangsa suka memberi. :)

Al-kisah, pada hari lahir saya yang baru berlalu November lalu, kawan maya saya telah menghadiahkan sesuatu yang sangat-sangat mengharukan hati saya. Tak sangka, hanya kenal di blog tapi seperti dah kenal lama. Sampai siap pos ke rumah. :')

Thank you cha for your sweet little present that really made my day!

Cha sangat-sangat kreatif bab quilling art, dan beliau telah hadiahkan saya sekeping kad birthday yang saya rasa sangatlah comelnya terutamanya quilling cupcakes itu semua...

with beautiful greeting inside...:))

Dan, hadiah tupperware yang sangat-sangat best sebab....ummm....it is tupperware, isn't it obvious? ;p

Paling best sebab kekedapannya membolehkan saya letak biskut-biskut kegemaran tanpa perlu risau akan lemau lagi...yay!






Yang ni pulak bentuk ketupat - dapat masa Aidilfitri yang lepas...:)

Dengan yang ni, quilling magnet ada bunga dan rama-rama - dapat sebab rajin komen kat blog beliau...eheh



Sangat comel semua ini bukan...??
Hasil kerja tangan yang cukup teliti dan gigih! :)

Saya sarankan kepada anda semua untuk terjah ke blog oren cha untuk tengok sendiri hasil kerja tangan beliau yang lain...cantik-cantik semuanya...sesuai sangat kalau nak bagi surprise kat orang-orang tersayang...pop-up card pun hadoo...memang terbaeekkkk....:)

Dan sesiapa minat kumpul tupperware bolehlah join main kutu sekali...:)


Selamat menjamu mata!

 photo footer.png

12 comments:

Han Hanni said...

Alahai comel-comel belaka

She's DHHassan said...

love quiling

Unknown said...

Best baca blog orang dan best bila berkawan dengan tuan blog. dan best bila kita tau rupanya tuan blog adalah junior kita. (^_^)

Fizah said...

errr....adakah kak naz senior sy....hee misteri ni..

Fizah said...

kita minat buat koleksi jek...nak buat tak reti heee

Fizah said...

macam chomel jer kan cik hani...buat koleksi la..bila dah ada kat tangan lagi terasa kecomelannya...;)

~ NANA ~ said...

suka quilling....dulu pernah try buat tapi tak menjadi :p

Fizah said...

kita langsung tak penah try...mcm tak yakin je..;p

ch@ said...

OMG-OMG-OMG Owh my friend...terima kasih sebab sudi buat entry, terima kasih sebab mempromosi bloghijau dan blogoren secara tidak langsung. most important is terima kasih sebab sudi berkawan dgn aku. aku kenal kau melalui Lea, then aku taktau kenapa aku boleh 'in' dgn kau, kita ada kimia gittu! one day, kita akan jumpa-inshaaALLAH.

Fizah said...

insyaaAllah ada rezeki pasti jumpa..ahaks ada kimia gitu kann...;p

Sha Nazri said...

Wah..bestnyer..

yanamib said...

kreatif nya...sy ni pos kad besday kt kwn, kad tu main print dari gugel je..x reti langsung nk kreatif gini...hihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...