Saturday, March 16, 2013

5 1st Giveaway (The Winner)

Attention to all!!!

This GIVEAWAY has since closed 

and the winner goes to


*


*


*


*


*


*


*


*


*


Puan Fatimah again! ;)




And also, I happily announce 


since I have lots of story to share with you! 

Follow me for the new updates!

5 comments:

  1. Aduih sesak napas.. sesak napas.. knpa plak da tutup???? Man.. xtgk tarikh tutp..

    ReplyDelete
  2. Sesak naps sekali lagi tengok blog organising ko. semput..

    ReplyDelete
  3. hihi..klu ko buat entri aku bg jgk adiah..krn usaha itu yg dimahukan..kikiki

    jom buat blog jgk cik lynd!! kikiki

    ReplyDelete
  4. haa???aku menang lagi??ekekek....mcm kelakar je Fizah??:P...haa, skrg gak aku buat entry. kang tak cukup syarat plak nk menang.huhuhuhu...~

    ReplyDelete
  5. haha..buatlaa take! nk tgk lemari cemana ko guna..aku rasa mcm nak tukar lemari skrg pun ada jugak..ngehehe

    btw, aku telah pos adiah di alamat yg sama! =)

    ReplyDelete

Terima kasih di atas semua komen-komen yang diberikan. Kehadiran anda semua di sini sangat-sangat saya hargai. Saya akan cuba yang terbaik untuk membalas dan meraikan setiap kunjungan anda, dan mohon maaf sekiranya ada sebarang kekurangan ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...